ΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ: ΜΙΑ RELATIONSHIP BLOGGER ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ!

Την Τίνα τη γνώρισα στη σχολή. Είναι από τα άτομα που δεν θα κρυφτεί πίσω από το δάχτυλό της, αλλά θα μιλήσει και θα πει όσα έχει να πει. Δεν θα φοβηθεί να μην τσαλακωθεί η εικόνα της, γιατί πάνω από όλα θέλει να τα έχει καλά με τον εαυτό της. 
Όσες φορές έχουμε συναντηθεί από τη συζήτηση μας δε θα λείψει το κράξιμο, άλλωστε-όπως λέει και εκείνη- είναι αυτό που ξέρει να κάνει καλά! 
Η Τίνα, λοιπόν, μου παραχώρησε μια συνέντευξη ώστε να τη γνωρίσουμε καλύτερα.
Την ευχαριστώ από καρδιάς ❤  

1) Τίνα Μιχαηλίδου 1 όνομα μια ιστορία σε ό,τι αφορά τις σχέσεις. Τι είναι αυτό λοιπόν που χαρακτηρίζει την Τίνα;

"Για να σου απαντήσω ειλικρινά δεν ξέρω τι χαρακτηρίζει την Τίνα. Εγώ πιστεύω πως είμαι κακιά, οι πρώην μου πάλι λένε πως είμαι ο καλύτερος άνθρωπος που ξέρουν. Αν πρέπει να απαντήσω θα σου πω ότι είμαι πολύ ντόμπρα και ότι έχω να πω θα το πω δεν θα κάτσω να το σκεφτώ"

2) Υπάρχουνε πολλά νέα κορίτσια που σε ακολουθούν και σε διαβάζουν φανατικά. Τι πιστεύεις πως είναι αυτό με το οποίο ταυτίστηκαν περισσότερο στα όσα γράφεις;
"Το κράξιμο στους πρώην -γέλια- άλλωστε και ποιος δεν έχει κράξει; Θεωρώ ότι επειδή οι γυναίκες είμαστε συναισθηματικές ταυτίστηκαν σίγουρα με τον πόνο. Όλες αγαπάμε κάποιον, χωρίζουμε και πονάμε. Εγώ τον πόνο μου τον κάνω κείμενο και το διαβάζουν και οι πρώην μου κάτι που δε το περίμενα"

3) Δυστυχώς στις μέρες μας οι σχέσεις καταρρέουν από πολλούς παράγοντες κυρίως από προδοσία.  Πως θα ανταπέδιδες μία προδοσία;
"Δυστυχώς ή ευτυχώς όταν με προδίδουν το ανταποδίδω. Δε το αφήνω έτσι. Με ενοχλεί πολύ το ψέμα. Έλα και πες μου " Τίνα δεν θέλω άλλο, θέλω να πάω παρακάτω" ή δεν ξέρω και εγώ τι και όχι να παίζουμε την κολυκυθιά. Με ενοχλεί όταν ένας άντρας δεν έχει τα κότσια να τιμήσει τα παντελόνια του ή με ενοχλεί όταν οι γυναίκες είναι "φίδια".

4) Είσαι από τους ανθρώπους που θα στηρίξουν και θα συμβουλέψουν τον άλλον σε δύσκολη στιγμή της ζωής του. Εσύ στις δύσκολες στιγμές σου προτιμάς να είσαι με ανθρώπους που θα σε συμβουλέψουν και θα σε στηρίξουν ή προτιμάς να τις περνάς μόνη σου;
"Εγώ προτιμώ την μοναξιά μου. Θέλω να σταθώ μόνη μου στα πόδια μου, να κλάψω όποτε θελήσω και να ηρεμήσω. Θυμάμαι όταν χώρισα πριν 6 χρόνια είχα κλειστεί πολύ σε εμένα, όλοι είχαν ανησυχήσει γιατί ήταν πολύ επώδυνος χωρισμός, αλλά ήθελα να είμαι μόνη μου. Δεν με άγγιζαν τα λόγια τρίτων, έπρεπε να ακούσω την Τίνα"
5) Η νέα τάση της εποχής είναι χωρίζουμε αλλά θέλω να μείνουμε φίλοι. Έχεις μείνει φίλη με κάποιον πρώην σου;
"Πονεμένη ιστορία. Εμένα όλοι οι πρώην μου το ζητάνε, φυσικά δεν έχω δεχτεί αμέσως ήθελα μετά από καιρό. Είναι δυνατόν να βγαίνεις με τον πρώην σου την επόμενη μέρα από τον χωρισμό σας ; Λίγη ανωμαλία είναι, άλλωστε πως γίνεται τη μια μέρα να αγαπάς και την άλλη να ξεχνάς ; Βέβαια πρόσφατα έμεινα φίλη με πρώην μου αμέσως. Νιώθω περίεργα γιατί δεν είναι του στυλ μου."

6) Από πολλά άρθρα σου καταλαβαίνουμε ότι η μεγάλη σου αγάπη είναι ο Γιάννης Πλούταρχος . Από που πηγάζει αυτή λατρεία ;
"Ακόμα και τώρα που σου απαντάω τις ερωτήσεις ακούω Πλούταρχο. Ξεκίνησε η αγάπη μου για τον Γιάννη από το σχολείο, αλλά τον λάτρεψα όταν ήμουν με τον πρώην μου και μου είχε αφιερώσει το " Πόσο ωραία μάτια έχεις". Εδώ και 6 χρόνια δεν μπορώ να το ακούσω το τραγούδι ακόμα και αν το ακούσω στο μαγαζί που τραγουδάει φεύγω."

7) Από διαίσθηση πως τα πας ; Είσαι από τα άτομα που οτιδήποτε νιώσουν θα βγει αληθινό;
"Η διαίσθησή μου δεν με αφήνει να έχω μια νορμάλ σχέση. Πάντα μέσα πέφτει και τις διαλύω. Αν μου μπει κάτι στο μυαλό τελείωσε δεν ηρεμώ. Και πάντα πέφτω μέσα"

8) Για να μάθουν όσοι δεν ξέρουν είσαι το άτομο από το οποίο ξεκίνησα και με τη δική σου επιμονή και υπομονή με έπεισες να αποτυπώνω τις σκέψεις μου σε άρθρα. Θέλω να μου πεις δυο λόγια για αυτό το εγχείρημα που κάνω τώρα.
"Εύχομαι να σκίσεις σε δίδαξα καλά άλλωστε. Απλά θέλει γερό στομάχι και ξέρω πως θα τα καταφέρεις!!!"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις